maanantai 24. tammikuuta 2011

Kirpparin kummitus

...on n.4x3m valoverhoa! Löysin sen eräältä ennenvierailemattomalta kirpparilta puoleen hintaan, nyt vain 5e. Olin nimittäin valkoista valoverhoa etsimässä yhden äidiltäni omaksi saamani hänen vanhan hameensa piristämiseksi. (Kuulostaapa tuo edellinen aika sanahirviöltä, kaikki suomen kielen ja-kirjallisuuden opiskelijat varmasti paheksuvat minua moisesta :D) Verhon yläreunassa oli leveää rypytysnauhaa ja ulkoreunassa oli koristeellista hapsua. Olin ajatellut ostavani sellaista perinteistä pitsikukka hörselö-valoverhoa, mutta tuo sileä ja liukas on kyllä enemmän minun makuuni. Ajatuksena olisi laittaa sitä kaksi-kolme kerrosta hameen päälle, niin että edellinen kerros on seuraavaa lyhyempi.



Löysin myös pari kiinnostavaa korua ja helmiä.

Turkoosia. Helmipussi ja ketju 1e/kpl, sandaali 0,50e ja pöllö 2e. 
Se oli noin pieneksi riipukseksi (n. 2cm) vähän kallis, mutta tahtonut jo pitkään pöllö-korun, joten ajattelin että niitä kun harvoin on saatavilla (tai ainakaan järjellisillä hinnoin) täytyy minun saada tuo :) Ajattelin ottaa tuosta sinisestä ketjusta pois tuon roikkuvan kiven ja laittaa tuon sandaalin siihen, tekemättä muita muutoksia. Joskus käy näinkin.

 Luuriipus, korvakorut (jotka ostin helmikorien vuoksi) ja puiset luumu-helmet 1e/kpl, simpukat 1,5e.

Kiitos-leimasin 4e, rintakoru (kauhea sana, en vaan osaa jostain syystä tykätä siitä) 0,80e (päätyy sellaiseen gothic-lolita chokeriin) ja punainen kaulakoru jossa ihanat lasihelmet 2,5e (vaikka saattoi se olla myös 1,5e kun hinta oli merkitty ihan oudosti).

6 kommenttia:

  1. Miellyin pöllöön! ;) I H A N A ! ! !

    VastaaPoista
  2. Arvasinkin sinun pitävän siitä. Se oli vaan niin ihana, että oli pakko pelastaa uuteen kotiin! ♥ Kaveriksi ajattelin tuon vatsan värisiä kiviä linkitettynä.

    VastaaPoista
  3. Sinä oot kyllä löytämisen maailman mestari. Ihania kaikki

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Tai sitten minulla on vaan hyvä tuuri ;)

    VastaaPoista
  5. Tuo luuriipus oli kyllä aika helmi-löytö! Tuon tapaisia rintakoruja tullut vastaan pari kertaa, toinen on hopeanväristä metallia valkealla puolihelmellä ja tämä toinen ei ihan minun värimaailmaani kullan puolesta ole, mutta hinta ja käyttötarkoitus mahdollistaa tuonkin hyödyntämisen :)

    VastaaPoista